Strefa czasowa: UTC [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
  Drukuj

Porada - wycinanie małych kółek
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 paź 2012, o 20:21 
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):13 wrz 2012, o 21:03
Posty:192
Skąd: Humlin
Imię: Stefan
Może się komuś przyda

Często przy sklejaniu pojazdów kołowych zachodzi potrzeba zrobienia kół. I tu zaczynają się problemy - jak zrobić dużą ilość kół o takiej samej średnicy. Z pomocą może przyjść cyrkiel firmy OLFA lub wybijaki rymarskie.

1. Cyrkiel - jest cichy, no chyba, że się zatniemy lub nam nie wyjdzie. Trzeba się nakręcić np w HIPSie 0,75 czy 1,00 mm co zajmuje trochę czasu. Fabryczny zakres otworów od 10 do 150 mm po moim tuningu zakres został zwiększony od 0,50 mm. Opis tuningu http://www.swiatmodeli.eu/pl/n/2

2. Wybijaki ściśle współpracują z młotkiem co daje dużo hałasu. Mają stosunkowo mały i skokowy wybór średnic, ale duża szybkość działania co nie zawsze idzie z precyzją. Duży zestaw zbliżony cenowo do cyrkla

3. Dziurkacz rewolwerowy (też rymarski) dobry ale nie brać najtańszych bo łatwo w rękach go pogiąć i przeznaczony raczej do małych średnic. Polecam przydaje się

_________________
http://www.swiatmodeli.eu modele wycinane laserem, akcesoria i narzędzia
https://www.facebook.com/kotebi profil na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


  Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Style by web designer custom , optymalizacja seo pozycjonowanie stron pozycjonowanie
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL